Um den Deutschunterricht interessanter zu Gestalten haben wir im Unterricht LearningApps durchgeführt, damit das Lernen bei den Schülern Freude macht. Wo wir dann die Zahlen, die Personalpronomen, die Verbkonjugationen, die Artikel und die deutschsprachigen Länder wiederholt und gefestigt haben.
I. Die Zahlen haben wir mit einer Zahlenstahl Übung
wiederholt.
II. Die Personalpronomen haben wir mit dem Paare-Spiel
wiederholt.
III. Die Verbkonjugationen haben wir mit der Gruppenzuordnung
Übung gefestigt.
IV. Die Artikel haben wir mit der Gruppen-Puzzle Übung
gefestigt.
V. Die deutschsprachigen Länder haben wir mit der Zuordnung
auf Bild Übung wiederholt.
Link zu den Übungen: https://learningapps.org/17472982
Von Pınar ŞENSOY
Almanca derslerini daha ilgi
çekici hale getirmek ve öğrenciler için öğrenmeyi eğlenceli hale getirmek için
derslerde LearningApps aracını kullandık. Bu uygulama ile sayılar, kişi
zamirleri, eylem çekimleri, artikel ve Almanca konuşan ülkeleri tekrarlayıp,
pekiştirdik.
I. Sayılar konusunu Sayı doğrusu etkinliği ile
tekrarladık.
II. Kişi zamirleri konusunu Eşini Bul etkinliği ile
tekrarladık.
III. Eylem çekimlerini Gruplara doğru eşleştirme etkinliği
ile pekiştirdik.
IV. Artikel konusunu Gruplu yapboz etkinliği ile pekiştirdik.
V. Almanca konuşan ülkeleri Resim üstünde eşleştirme
etkinliği ile tekrarladık.
Die
Schüler ordnen die Zahlen in der richtigen Reihenfolge zu. Dabei müssen sie von
der kleinsten Zahl anfangen.
I. Sayı
doğrusu:
Öğrenciler sayıları sayı doğrusu üzerinde küçükten büyüğe
doğru sıraladılar.
II.
Paare-Spiel:
Die
Schüler versuchen die Paare zu finden, in dem sie zwei Karten aussuchen und aufdrehen.
II.
Eşini Bul:
Öğrenciler
iki kart seçerek eşleri bulmaya çalıştılar.
III.
Gruppenzuordnung:
In der Mitte tauchen Verben auf, die die Schüler zu den
richtigen Personalpronomen
zuordnen müssen.
III. Gruplara doğru eşleştirme:
Öğrenciler ortada beliren eylem çekimlerini doğru kişi zamiriyle eşleştirdiler.
IV. Gruppen-Puzzle:
Die Schüler müssen die Wörter oder die Bilder zum richtigen Artikel zuordnen.
IV. Gruplu Yapboz:
Öğrenciler kelimeleri veya resimleri doğru artikel ile eşleştirdiler.
V.
Zuordnung auf Bild:
Die Schüler müssen zu den Standorten die richtige Antwort zuordnen.
V. Resim üstünde eşleştirme:
Öğrenciler altta beliren kelimeleri resim üzerindeki doğru konum ile eşleştirdiler.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder
Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.